Panaszkezelés

A helyes eljárás reklamáció esetén

Reklamáció esetén, kérjük, csomagolja be megfelelően a terméket, és küldje el a vásárlást igazoló dokumentum (számla) másolatával együtt a lenti címre. Adja meg a reklamáció okát és az Önnek megfelelő ügyintézési módot (csere/javítás/pénzvisszafizetés).

A csomagot a következő címre küldje el nekünk:

Aboutbag
Horní Branná 147
51236 Horní Branná
Cseh Köztársaság

Mobilos elérhetőség: +420 723 046 409
E-mail-cím: aboutbag.cz@gmail.com


A panasz eredményéről írásban tájékoztatjuk, amelyet a megadott címre küldünk. A törvényes garanciaidő 24 hónap. A jótállási jegynek az a számla tekintendő, amelyet a rendeléssel együtt kapott meg. A reklamációt a lehető legrövidebb időn belül, de legkésőbb a benyújtásától számított 30 napon belül rendezzük.

Kérjük, jelentkezzen be újra

Sajnáljuk, de a CSRF token valószínűleg lejárt. A legmagasabb szintű biztonság fenntartása érdekében kérjük, jelentkezzen be újra. Megértését köszönjük.

Köszönjük a megértést.

Bejelentkezés